سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد تقدیم شورای شهر شد

امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد توسط شهردار تقدیم شورای شهر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - یکی از نکات حائز اهمیت این جلسه، تقدیم لایحه بودجه ۲۶ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری مشهد، توسط سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد به شورای شهر بود تا ضمن پایش و ارزیابی کارشناسی، تطابق آن با سیاست‌ها و برنامه‌های شورای ششم، در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

براساس تاکیدات شورای شهر، افزایش قابل توجه سهم حاشیه شهر در بودجه عمرانی و همچنین توجه ویژه به حوزه ورزش و نشاط بانوان از ویژگی‌های بودجه سال آینده است.

 نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در صحن علنی شورای شهر مشهد گفت: براساس گزارش ارائه شده، شاهد تغییر ریل اساسی در مدل بودجه‌ریزی و اداره شهر هستیم؛ اتفاق مبارکی که در سال‌های آینده نیز ملموس و مشهود خواهد بود.

 اهتمام برای اصلاح چهره نازیبای حاشیه شهر

مهدی ناصحی گفت: امیدواریم بتوانیم در میان مدت و با تکیه بر ظرفیت بودجه‌ای شهرداری، چهره نازیبایی که به واسطه کم‌کاری‌های گذشته در حاشیه شهر ایجاد شده را با تلاش شبانه‌روزی از بین ببریم و این پهنه‌ها را به بافتی در تراز مشهدالرضا (ع) برسانیم.

او گفت:  توجه ویژه شورای ششم به حوزه «بانوان» است براساس همین دغدغه‌مندی و به منظور ساماندهی تصمیمات این حوزه، برای نخستین بار، کمیسیون ویژه «بانوان و خانواده» در این دوره شکل گرفت.


بیشتر بخوانید




ناصحی گفت: در هفته‌های گذشته شاهد برگزاری جلسات طولانی و متعدد برای بررسی و تصویب لایحه اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ بودیم و شهرداری نیز همزمان، درحال تهیه و تدوین لایحه بودجه سال آینده بود که امروز شاهد تقدیم این لایحه به شورای شهر هستیم تا در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سیاست‌ها کلی شورای شهر پیشتر به شهردار ابلاغ شده بود و بودجه سال ۱۴۰۱ نیز بر همین اساس تنظیم شده که به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

او گفت: بسیاری از افراد، چه در بدنه مدیریت شهری و چه فراتر از آن، درباره حاشیه شهر سخن گفتند، برنامه‌ریزی کردند و برای حل مسائل و مشکلات اهتمام داشتند و امروز این نگاه در قالب تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ۳۰ درصدی عمرانی، رقم می‌خورد و امیدواریم بتوانیم در میان مدت، چهره نازیبایی که به واسطه کم‌کاری‌های گذشته ایجاد شده را با تلاش شبانه‌روزی از بین ببریم و این پهنه‌ها را به بافتی در تراز مشهدالرضا (ع) برسانیم.

ناصحی گفت: امیدواریم بودجه ۱۴۰۱، بودجه‌ای عملیاتی و کارآمد باشد تا بتوانیم به اهداف و شعار‌هایی که به مردم ارائه کرده‌ایم و شهروندان به آن اعتماد کردند، وفادار بمانیم.

انتهای پیام//ف.ح


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.