سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مادران و همسران معظم شهداء

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر از مادران و همسران معظم شهداء تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - همزمان با فرا رسیدن ولادت دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و  روز مادر از مادران و همسران شهدا در آذربایجان غربی تجلیل شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت تبریک روز مادرو زن گفت: با توجه به جایگاه والای زنان در جامعه و نقش مهمی که این قشر مهم در پیشرفت و توسعه‌ی جامعه دارد، دین مبین اسلام نیز بر ضرورت نقش آفرینی آنان در امور مختلف جامعه تاکید کرده است.

سرهنگ وحیدی می گوید: جامعه نیازمند حضور زنان در حوزه‌های مختلف است در واقع اجرای امور بدون حضور زنان امکان پذیر نخواهد بود و ما می‌بینیم در ایران اسلامی به این مقوله به خوبی توجه شده است.

وی گفت:: امروز مادران و همسران شهدا به خود افتخار می‌کنند که خون شهدای، کاخ استکبار و استبداد را لرزانده است و ریشه ستم و استکبار را از جهان اسلام کمرنگ و پایه‌های نظام دینی را مستحکم‌تر کرده است.

در حاشیه این مراسم از کتاب صوتی فاتحان خرمشهر، و کتاب های ۴۰ یاس ماندگار و لباس سبز پاسداری رو نمایی و در پایان مراسم از مادران و همسران شهیدان معظم شهدای استان با تقدیم لوح تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.