فرمانده سپاه پاسداران بوکان:

رشادت رزمندگان دفاع مقدس همچون سدی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان است

فرمانده سپاه پاسداران بوکان گفت: رشادت وتلاش رزمندگان دفاع مقدس همچون سدی در مقابل نقشه‌های شوم دشمنان است.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی فرمانده سپاه پاسداران بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  گفت: انقلاب اسلامی در اولین سال‌های پیروزی خود وارد جنگی نابرابر با رژیم بعث عراق شد که به واسطه حمایت کشور‌های غربی از صدام کارشناسان از آن به عنوان جنگ جهانی سوم نیز نام می‌برند.

او افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت و تلاش رزمندگان برای حفاظت از آب و خاک و انقلاب خود بر جهانیان روشن شد و این مهم تا به امروز همچون سدی در برابر تمام نقشه‌های دشمن بوده است.

سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: انقلاب ما بر اساس اندیشه‌های ناب اسلام حقیقی پایه ریزی شده و دفاع مقدس نیز از همین اندیشه نشات گرفت.

فرمانده سپاه بوکان با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوکان، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف برای هفته دفاع مقدس در بوکان پیش بینی شده که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های این شهرستان برگزار می‌شود.

او، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، برگزاری نشست سیاسی نخبگان، برگزاری کرسی آزاد اندیشی، دیدار و نشست با روحانیون اهل تسنن، دیدار و نشست با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات مختلف، دیدار از خانواده‌های معظم شهدا و نشست مادران شهدا با دانش آموزان دختر بوکانی را از مهمترین برنامه‌هایی عنوان کرد که طی این هفته در سطح بوکان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بوکان در پایان گفت: غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی، سخنرانی فرمانده سپاه با حضور بسیجیان در نماز جمعه و نواختن زنگ ایثار و شجاعت در مدارس سطح شهر از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هفته برنامه ریزی شده است.
 
انتهای پیام/م
 

همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه مختلف  در بوکان اجرا می شود

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.