سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از توان عملیاتی نیرو‌های بسیج و نیروی انتظامی در اهواز

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: طرح مالک چهار با استفاده از توان عملیاتی نیرو‌های بسیج و نیروی انتظامی در اهواز اجرایی و عملیاتی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سردار سیدمحمد صالحی گفت: طرح مالک چهار با هدف پیشگیری از وقوع جرم همچنین ارتقای سطح امنیت اجتماعی و ارتقای احساس امنیت شهروندان با استفاده از توان عملیاتی نیرو‌های بسیج و نیروی انتظامی در اهواز اجرایی و عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی خوزستان می گوید: امید است این نیرو‌های خدمتگزار با یک هم افزایی بالا بتوانند امنیت پایداری را در مرکز استان محقق کنند.

به گفته این مقام مسئول در این طرح نیرو‌های بسیج به صورت مشترک با نیروی انتظامی و یا به صورت جداگانه در نقاط مختلف و پر تردد حضور پیدا می‌کنند و با ناهنجاری‌های اجتماعی و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهند داشت.

پیش از این نیز در طرح‌های متعددی نیرو‌های بسیج برای برقراری امنیت مناطق شهر‌های استان خوزستان به کمک مجموعه نیروی انتظامی آمده و در برقراری آرامش و امنیت نقش بسزایی داشته اند.

تامین امنیت مناطق مختلف خوزستان به خصوص شهرستان اهواز همواره یکی از مطالبات جدی مردم بوده است.

وقوع برخی حوادث و سرقت‌های به عنف در اهواز باعث آزرده خاطر شدن اذهان عمومی شده و همین امر باعث شد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی به منظور پیشگیری از وقوع جرم همچنین برقراری امنیت اجتماعی طرح مالک چهار را اجرا کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.