سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ظرفیت خدمات اجتماعی برای بی سر پناهان

سازمان رفاه و خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری ظرفیت گرم خانه‌ها و تعداد اتوبوس‌های سیار را افزایش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -  با بارش برف و سرد شدن هوا قرارگاه خدمات اجتماعی شهید سلیمانی چند مصوبه از جمله افزایش تعداد ظرفیت گرم خانه، افزایش تعداد و ساعت فعالیت اتوبوس های سیار را مصوب کرد.

تعداد اتوبوس های سیار از ۱۰ عدد به ۲۵ تا رسید و تا هشت صبح فعال هستند. همچنین ۳۰۰ تخت دیگر به ظرفیت کل گرم خانه ها اضافه شد.

برای جزئیات بیشتر گزارش زیر را مشاهده کنید.

 

 

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
مرغداری تراکمش کمتر از گرمخونه های شهرداریه
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اینجا گرمخونه اس یا کندو زنبور عسل
تختا حداقل باید پنج متر از هم فاصله داشته باشن
عمار
۱۹:۲۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر ایمان راسخ و انسانیت حقوق بشرانه اسلامیتان با این کار بسیار بسیار بسیار نیک و خداپسندانه و با این عبادت بسیار بزرگ کمک و یاری رساندن به خلق الله بینوایان درماندگان کارتون خوابها هم ارواح جمیع صدیقین شهدا را شاد کردیت و خیر عزت سلامتی دنیا نصیبتان شده و می شود هم خیر نیکی فراوان مافوق ذهن بشریتان در آخرت نسیب و قسمتتان خواهد شد انشاءالله که این طرح بسیار عالی و خداپسندانه مستمرا در تمامی شهرها و روستاهای سر تا سر ایران اسلامی عزیزمان ادامه دار دائمی باشد خدامات درمانی مختلف هم بهشون بدهید یارانه خوب ماهیانه هم بهشون بدهید اگر توانایی کار هم دارند کار و شغل پایدار هم که مورد علاقهشان باشد را برایشان فراهم کنید صفر تا صد از هر لحاظ این هموطنان عزیز ولی نعمتانمان را که خداوند جل جلاله روزیتان کرده است را تحت پوشش حمایتهای مختلف رفاهی درمانی بهداشتی عدالت اجتماعی قرارشان دهید درود به شرف و غیرت دینی انسانی همگیتان باد . تو نیکی میکنو در رود دجل انداز برای رضای خداوند جل جلاله که ایزد منان روزی در بیابانهای تنگناهایتان در دنیا و آخرتتان دهد هزاران اجر نیکی به شما خوبان باز . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا .
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
خدا براتون بسازه دمتون گرم خدایی .