عضو شورای شهر تهران گفت: اگر شهرداری می‌خواهد کاری کند باید مکان مناسب و متمرکزی پیش بینی کند، نه اینکه تا صبح در اتوبوس باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان - ناصر امانی در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران به این دلیل که در مسیر‌های اصلی، عده‌ای می‌خوابیدند، چند تا اتوبوس راه اندازی کرده که این افراد سوار شوند و تا صبح در آنجا ساکن باشند، نیت خوبی بوده، اما انعکاس بیرونی آن خیلی بد بوده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: ۲ روز پیش تمام شبکه‌های خبری خارجی بر روی این موضوع مانور دادند و جعلیاتی اضافه کردند، ظاهر اتوبوس‌ها هم خوب نیست و فرسوده است و‌شکل بدی دارد، پیشنهاد من این است که چنین کاری جمع شود.

به گفته ناصر امانی، اگر شهرداری می‌خواهد کاری کند باید مکان مناسب و متمرکزی پیش بینی کند، نه اینکه تا صبح در اتوبوس باشند.

مهدی چمران در ادامه گفت: در شهر‌های زیادی از آمریکا دیدیم که چگونه بی خانمان‌ها در زیر پل‌ها سر می‌کنند، رسانه‌های خارجی چشم هایشان را انگار بستند، ما هم موافق این اتوبوس‌ها نیستیم و طبق فیلم منتشرشده بخاری آن‌ها هم کار نمی‌کند، این کار هم به دلیل انسانیت انجام شده است.

به گفته رییس شورای شهر تهران، گویا قرار است در روز شنبه یا یکشنبه این بساط جمع شود که مشکلاتی نباشد اگر هم بخواهند کاری کنند باید گرمخانه‌ای باشد و ما می‌دانیم هرکاری کنیم، برداشت‌های دیگری می‌کنند و باید مواظب باشیم، زیرا زیر ذره بین رسانه‌های داخلی و بیگانه هستیم.

روز‌های گذشته، موضوع اتوبوس خوابی شبانه در اتوبوس‌های بی آر تی سطح شهر تهران مطرح شد که در این خصوص علیرضا زاکانی شهردار تهران به باشگاه خبرنگاران جوان، گفته بود، گرمخانه‌های شهرداری آماده هستند، ولی متاسفانه افراد آسیب دیده به گرمخانه‌ها نمی‌روند و به علت اینکه شهرداری حکم قانونی ندارد، نمی‌تواند به اجبار این افراد را به گرمخانه‌ها منتقل کند و با خواهش این کار را انجام می‌دهیم. ما برای انتقال افراد به گرمخانه‌ها التماس می‌کنیم.

در جلسه پیش شورای شهر تهران هم رییس شورا اعلام کرده بود که اتوبوس خوابی بحث‌های حاشیه‌ای است و نباید اجازه چنین کاری دهند، اما کسی خوابش می‌برد که نمی‌توان کاری کرد و باید ساماندهی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۴ دی ۱۴۰۰
پشت بام خوابی اتوبوس خوابی زیرزمین خوابی جوب خوابی کارتن خوابی و.... کی حل میشه؟؟؟؟ چه وضعشه تو کرج اخه؟؟
آخرین اخبار