سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحبت‌های قهرمانان نامدار کشتی درباره مقام مادر

در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر تعدادی از قهرمانان نامدار کشتی درباره این روز عزیز صحبت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اظهار داشت: مادر برایم عزیزترین شخص جهان است، به خاطر مشغله کاری گاهی کمتر لیاقت این را دارم که به او سر بزنم، ولی تقریباً هر روز با او حال واحوال می‌کنم. همیشه هم یا به محض دیدار و یا وقت رفتن با افتخار پای مادرم را می‌بوسم.

او با اشاره به اینکه درباره پدر و مادر با حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور صحبت کرده، گفت: ما ورزشکاران ناخواسته خیلی پدر و مادرهای‌مان را اذیت می‌کنیم و به خاطر زحماتی که به آن‌ها تحمیل کرده و استرسی که از مسابقات و مصدومیت‌های‌مان به آن‌ها وارد می‌شود اگر باعث رنجش مادرم شدم، می‌خواهم من را حلال کند و از من راضی باشد.

حسن یزدانی دارنده دو مدال طلا و نقره المپیک و قهرمان کشتی جهان درباره مقام مادر گفت: عشقی که به مادرم دارم بیشتر از سایر اعضای خانواده‌ام هست. پدرم هر روز که در اردو هستم به من زنگ می‌زند، هر بار با مادرم هم صحبت می‌کنم. امیدوارم توانسته باشم زحمات پدر و مادرم را جبران کرده باشم و برای همه مادران دنیا و مادر خودم آرزوی سلامتی دارم.

کامران قاسم‌پور نفر اول وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت‌های جهانی اظهار داشت: وقتی بچه به جایی و موفقیتی می‌رسد، در این راه پدر و مادر خیلی زحمت کشیده‌اند. پدر و مادر‌ها قهرمانان اصلی ما هستند. می‌دانم گاهی ناخواسته و از روی نادانی دل مادرم را شکسته‌ام، به او می‌گویم که عاشقانه دوستش داشته و دستش را می‌بوسم.

امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن کشتی جهان و دارنده مدال برنز المپیک گفت: من هر وقت کاری داشته باشم به مادرم زنگ می‌زنم، اما مادرم آنقدر محبت دارد که حداقل روزی دو بار وقتی در اردو هستم زنگ می‌زند. من همیشه دعا می‌کنم که خدا هیچ بچه‌ای را شرمنده پدر و مادرش و هیچ پدر و مادری را شرمنده بچه‌اش نکند.

محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز کشتی جهان هم عنوان کرد: مادر مقدس است، من خاک پای مادرم هستم و امیدوارم فرزند خوبی برایش بوده باشم. هر روز تلفنی با مادرم صحبت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.