سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ مصوبات سفر رییس جمهور در خصوص الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر رییس جمهور به لرستان در خصوص این شهرستان توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد - به گفته محمد خدابخشی اختصاص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۱۵ کیلومتر از خط دوم محور الیگودرز - داران توسط سازمان برنامه و بودجه تا خرداد ۱۴۰۲ و ۳۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ از مصوبات سفر رییس جمهور برای الیگودرز است.

وی گفت: اختصاص ۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل هفت کیلومتر از محور الیگودرز - مسجد سلیمان تا خرداد ۱۴۰۲، مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تامین قیر توسط وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ و مطالعه و برنامه ریزی احداث تونل۲ کیلومتری در گردنه گله بادوش توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از دیگر مصوبات ابلاغی است.

خدابخشی ادامه داد: اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای احداث پل پندکی در مجاورت مسیر جاده الیگودرز - مسجد سلیمان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و تسریع در بررسی مجوز ماده ۲۳ احداث جاده سپیددشت، مرگسر، چال امامزاده داود و شول آباد توسط این سازمان نیز از دیگر مصوبات سفر رییس جمهور است.

وی با بیان اینکه تشکیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شهرستان الیگودرز توسط وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده است گفت: اختصاص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح شول آباد نیز ابلاغ شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بارش‌های اخیر و انسداد راه‌های روستایی در این شهرستان گفت: مقرر شده است هلال احمر به کمک بالگرد هوایی به تمام روستا‌هایی که جاده دسترسی آن‌ها مسدود است و نیازمند آذوقه هستند بسته‌های معیشتی ارسال نماید.

وی می گوید: در خصوص اعزام بالگرد به الیگودرز با رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر کشور و در رابطه با ارسال بسته‌های معیشتی نیز با مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان هماهنگ شده است.

وی گفت: بالگرد جمعیت هلال احمر به محض مساعد شدن شرایط جوی به الیگودرز عزیمت نموده، حداقل یک هفته در این شهرستان مستقر می‌شود و عملیات امداد رسانی را انجام خواهد داد.

سفر ۱۹ آذر رییس جمهور و هیات دولت به لرستان ۱۷۰ مصوبه داشت.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.