سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

ملی حفاری اهواز بعد از مدت‌ها پیروز شد

هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان- هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، امشب با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ آغاز شد.

مجتمع فردوس قم یک - گیتی پسند اصفهان ۷

در اولین بازی، ۲ تیم مجتمع فردوس قم و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند و در پایان گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۷ بر یک از سد نماینده قم عبور کند. گیتی پسندی ها با این پیروزی ۴۶ امتیازی شده و هم چنان در صدر جدول قرار دارند.

سن ایچ ساوه ۵ - چیپس کامل مشهد صفر

تیم سن ایچ توانست در این مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد. سن ایچ با این برتری ۴۱ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

راگای تهران یک - کراپ الوند قزوین ۳

شاگردان محمود خوراکچی در تیم کراپ موفق شدند با نتیجه ۳ بر یک حریف خود را شکست داده و با ۴۳ امتیاز جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص دهند.

زندی بتن کلاردشت ۴ - سپاهان اصفهان صفر

 زندی بتن توانست با نتیجه ۴ بر صفر از سد حریف خود عبور کند. شاگردان رضا لک در تیم زندی بتن کلاردشت با این برتری ۲۳ امتیازی شده و در جایگاه هفتم جدول قرار گرفتند.

ملی حفاری اهواز ۳ - فولاد زرند ایرانیان ۲

تیم های فوتسال ملی حفاری اهواز و فولاد زرند ایرانیان امشب مقابل هم قرار گرفتند و در نهایت ملی حفاری بعد از مدت ها موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. نماینده اهواز در بازی با فولاد زرند موفق شد حریف خود را با نتیجه ۳ بر ۲شکست دهد. ملی حفاری با این پیروزی که به دست آورد ۱۱ امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد.

شهروند ساری ۳ - مقاومت البرز ۶

شاگردان فرهاد کشاورز در تیم مقاومت البرز توانستند با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را از پیش رو برداشته و با ۴۰ امتیاز جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص دهند.


بیشتر بخوانید


مس سونگون ۴ - فرش آرای مشهد ۲

در آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال هم تیم های مس سونگون و فرش آرای مشهد رو در روی قرار گرفتند و در پایان مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست دهد. مس با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در رده سوم جدول جای گرفت.

هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن ماه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.