سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه خرمشهر:

عصبانیت غرب از سفر رئیس جمهور به شرق گواه درستی راه است

امام جمعه خرمشهر خشم کشورهای غربی برای برقراری ارتباط با چین و روسیه را نشان از درست بودن مسیر دانست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان - حجت الاسلام محمد جواد عادل پور خطیب جمعه خرمشهر با انتقاد از افرادی که داخل کشور مخالف ایجاد روابط با روسیه و چین هستند، گفت: همین که کشورهای غربی مخالف این ارتباط هستند یعنی کاری درست در پیش گرفته شده است.

او امضای سند مهم ۲۰ ساله با روسیه را از مهمترین دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به روسیه دانست و بر عزم جدی جمهوری اسلامی برای تقویت روابط خود را با کشورهای شرق تاکید و آن را اقدامی در راستای پیشرفت روابط در ابعاد سیاست، اقتصاد و امنیت برشمرد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه از اختلال در مدیریت منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: مدیریت منطقه آزاد اروند دچار اختلال است، و دولت و وزارت اقتصاد، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و نمایندگان مجلس باید در حل وضعیت تایید حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اقدام و مردم منطقه آزاد را از بلاتکلیفی ها خارج کنند.

او همچنین به ولادت حضرت فاطمه زهرا(ع) اشاره و بر لزوم عمل به سه وظیفه شناخت ابعاد مختلف الگو پذیری و شناساندن حضرت زهرا(س) در قبال این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور از خداشناسی، وقارو عفت، دفاع از ولایت و توجه به مساله همسرداری و تربیت فرزندان به عنوان خصوصیت های بارز حضرت فاطمه (س) یاد کرد.

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری به برگزاری یادواره بزرگداشت ۶۰۸ شهید ناجا استان خوزستان اشاره و تقدیم این تعداد شهید برای ایجاد نظم و امنیت را نشان از تلاش و فداکاری و ایثار آنها دانست.

رسم غلط تیراندازی در شهرستان از انتقادات امام جمعه در خطبه های نماز جمعه امروز بود که از شیوخ و بزرگان عشایر خواست در این خصوص نهی از منکر کنند.

انتهای پیام/ ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.