سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوء مدیریت های گذشته دلیل مشکلات مردم است

استاندار خراسان جنوبی سوء مدیریت در طی سالیان اخیر را دلیل مشکلات حال حاضر مردم عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - قناعت استاندار خراسان جنوبی در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان خوسف گفت: اگر در حال حاضر مردم ما در مشکلات قرار دارند، این مشکلات ربطی به نیروهای انقلابی ندارد و به دلیل سوء مدیریت هایی است که رخ داده است.

او گفت: رهبری مقام معظم رهبری و اخلاص نیروهای مسلح سبب شده است تا ایران در حوزه بین المللی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشد.

قناعت گفت: دولت سیزدهم به دست جوانان انقلابی افتاده است و باید کمی صبر داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات قبلی را رفع کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: ما می توانیم، شعاری است که می توان در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی به آن جامه عمل پوشاند.

او گفت: شرایط و مشکلات حوزه معیشت مردم، با فضای ایجاد شده حال حاضر در کشور قابل مدیریت است و می توانیم شاهد حل شدن آن باشیم.

قناعت گفت: در سفرهای شهرستانی که داشته ام، مسائل مختلف بررسی شده است و شهر خوسف نیز در اولویت قرار دارد و مشکلات آن بررسی خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سفر شهرستانی به خوسف که در آینده انجام خواهد شد، مشکلات از پیش احصا شده در استان، در طول بررسی شده و با همت مدیران و کمک مردم حل خواهند شد.

قناعت در خصوص مسائل بین المللی گفت: در حال حاضر یمن محاسبات سعودی ها را به هم ریخته است و به جای اینکه تسخیر شود، در حال مقاومت و دفاع است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: این مقاومت ها در سایر کشورها مثل سوریه نیز در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.