سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه ریزی و تحول در آموزش و پرورش

سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین نیازمند برنامه ریزی و تحول است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - فریدون بندری گفت: آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین نیازمند برنامه ریزی و تحول می‌باشد که به کمک نخبگان ، دانش را مبنای پیشرفت قرار می‌دهیم تا به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برسیم.

به گفته بندری تلاش مدیران و مسئولین باید در فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم علمی و آموزشی معطوف شده و شما دانش آموزان عزیز نیز می‌بایست با کوشش و پشتکار لازم ضمن کسب افتخارات و رتبه‌های بالای عرصه علم و دانش همچون کنکور سراسری، بعنوان آینده سازان ایران اسلامی، نقش آفرینی کنید.

سرپرست فرمانداری ماهشهر می گوید: با تلاش‌های صورت گرفته در اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) و همچنین همکاری مساعد مجموعه شرکت‌های پتروشیمی منطقه در فراهم ساختن شرایط مساعد برای پیشرفت دانش آموزان و توسعه زیرساخت‌های لازم اقدامات مطلوبی صورت گرفته است.

این مقام مسئول گفت: انتظار می‌رود این حمایت‌ها از سوی صنایع پتروشیمی نسبت به گذشته افزایش یابد، ضمن اینکه شما آینده سازان و افراد تأثیر گذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران هستید و امیدوارم مسیر درخشانی را برای رسیدن به اهداف این مرز و بوم فراهم سازید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.