سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزی نماینده سمنان در روز نخست لیگ دسته یک بدمینتون

دبیر هیات بدمینتون استان سمنان گفت: تیم سمنان در روز نخست رقابت‌های دور رفت مرحله دوم از مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور، بر حریفان خود پیروز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمد رفیعی گفت: روز نخست رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در حالی پایان یافت که تیم هدف سمنان در اولین دیدار رقابت‌ها سه بر ۲ میلاد تبریز را شکست داد، در دیدار دوم تیم ورنا بتن عباس آباد موفق به شکست پنج بر صفر آکادمی مدال قائمشهر شد و تیم هدف سمنان در دیگر دیدار خود چهار بر یک نماینده قائمشهر را از پیش رو برداشت.

این مسابقات، فردا نیز با ۲ رقابت پیگیری می‌شود و پس از آن، هر چهار تیم برای برگزاری دور برگشت مسابقات راهی تبریز می‌شوند.

 هدف سمنان، آکادمی مدال قائمشهر، میلاد تبریز و ورنا بتن عباس آباد، چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

 مرحله رفت مسابقات از ۳۰ دی الی یکم بهمن ماه در سمنان و مرحله برگشت در شهر تبریز برگزار می‌شود و در پایان ۲ تیم برتر به لیگ برتر بدمینتون کشور صعود می‌کنند.

لیگ دسته یک بدمینتون با شرکت ۱۲ تیم در چهار گروه برگزار شد که تیم هدف سمنان در بازی‌های رفت دور اول نیز میزبانی رقابت‌ها را بر عهده داشت.

این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و هر تیم در ترکیب خود امکان استفاده از ۲ بازیکن جوان را نیز دارد.

اردوی تیم‌های ملی بدمینتون در رده سنی بزرگسالان و جوانان نیز در دو بخش مردان و زنان نیز از اول بهمن در سه شهر استان سمنان آغاز می‌شود.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.