گفت: اردوی تیم‌های ملی بدمینتون در رده سنی بزرگسالان و جوانان در دو بخش مردان و زنان از اول بهمن در سه شهر استان سمنان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - محمد رفیعی دبیر هیات بدمینتون استان سمنان  گفت: اردوی زنان و مردان در رشته بدمینتون برای آماده‌سازی ملی‌پوشان به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی فجر شیراز است که با حضور ۳۸ بازیکن برگزار می‌شود.

اردوی تیم‌ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان با شرکت ۱۲ نفر از استان‌های تهران، البرز، کرمان و آذربایجان شرقی از یکم لغایت ۱۱ بهمن در دامغان برگزار می‌شود.

اردوی تیم‌ملی بزرگسالان آقایان در سمنان با شرکت ۱۲ بازیکن از استان‌های سمنان، تهران، سیستان و بلوچستان، یزد، کردستان، خراسان‌رضوی، همدان و گیلان و اردوی تیم‌ملی جوانان بانوان در شاهرود با حضور ۱۴ ورزشکار از تهران، آذربایجان شرقی، سمنان، زنجان، خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود.

 اردوی تیم ملی مردان در سمنان و اردوی تیم ملی جوانان بانوان در شاهرود هر دو در فاصله زمانی یکم تا یازدهم بهمن برگزار می‌شود.

 نفرات برتر این رقابت‌ها جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی دهه فجر اعزام می‌شوند که از ۱۳ الی ۱۶ بهمن ماه در شیراز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار