سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت روستاییان و عشایر کهگیلویه و بويراحمد در مسابقات قرآنی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: مسابقات قرآنی روستایيان و عشایر استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - حجت الاسلام  اکبر ظهرابی از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر در رشته‌های مختلف به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
 
او گفت: در دهه فجر امسال مسابقات قرآنی ویژه روستاییان و عشایر در رشته‌های حفظ، ترتیل، تفسیر، صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم و قرائت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.
 
ظهرابی دیدار با خانواده شهدای جهاد کشاورزی در سطح استان، غبار روبی دل با یاد شهدا در گلزار شهدای یاسوج، برگزاری مسابقه خطبه فدکیه و مسابقه فرهنگی از وصیت نامه شهید سردار قاسم سلیمانی وهمچنین تکریم مادران شهدای جهادی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد.
 
او برپایی برخط آموزش قرآن، برگزاری دوره آموزشی۳۶ ساعته تفسیر قرآن جلد ۹ از تفسیر نمونه و مسابقات تفسیری قرآن در نمازخانه سازمان را از دیگر برنامه‌های این دفتر اعلام کرد.
 
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مزدوجین در سازمان جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: به مناسبت میلاد فاطمه زهرا (س) برای ترویج سنت حسنه ازدواج و فرزندآوری از سوم بهمن تا ۲۷ اسفندماه (نیمه شعبان)، به کارکنانی که در این بازه زمانی ازدواج کنند و یا صاحب فرزند شوند، به ترتیب ۳۵ میلیون و ۱۵ میلیون تسهیلات قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.
 
او گفت: برگزاری جشن میلاد فاطمه زهرا (س) در همه بخش‌های شهری و روستایی استان و تجلیل از بانوان شاغل جهادکشاورزی از دیگر ویژه‌برنامه‌های سالروز میلاد زهرا (س) است.
انتهای پيام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.