مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: در مراسمی از برگزیدگان قرآنی طرح نشاط و تعالی سپاه فتح استان تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید منوچهر نورایی مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه تجلیل از برگزیدگان قرآنی طرح نشاط و تعالی سپاه فتح، گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی، ایجاد انگیزه، بالا بردن سطح علمی و توانایی کارکنان سپاه و شناسایی نخبگان قرآنی خانواده‌های سپاه هر ساله مسابقات قرآنی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقات در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات با حضور ۲۱۱ تن از خانواده‌های سپاه در رشته‌های ترتیل، تفسیر و حفظ کل قرآن کریم در مرحله اول در تیرماه و در بقعه امامزاده عبدالله (ع) یاسوج برگزار شد.

مسئول فرهنگی خانواده سپاه فتح استان اضافه کرد: مرحله نیمه نهایی این مسابقات با حضور خانواده‌های سپاه و ۵۴ تن از نخبگان در شهریورماه برگزار شد که ۲۰ تن از آنان برگزیده شدند.

نورایی بیان کرد: برگزیدگان نهایی در مسابقاتی که در اسفندماه امسال در مشهد با حضور خانواده‌های سپاه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.