سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی و ارزیابی تمام مراکز و بخش‌های مختلف اداره کل پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : تمام مراکز و بخش‌های مختلف این اداره کل در سه سال گذشته مورد بررسی و ارزیابی کمی و کیفی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : از اواخر سال ۹۷ بازرسی از بخش‌های مختلف اداره کل و مراکز تابعه پزشکی قانونی استان آغاز شد و در این مدت بیش از ۶۰ بازرسی از این مراکز انجام شده است.

با توجه به اهمیت بازرسی و نظارت بر عملکرد پرسنل و بخش‌های مختلف اداره و مراکز تابعه دستورات لازم در خصوص تشکیل تیم بازرسی صادر شد و از اواخر سال ۹۷ تا کنون بیش از ۶۰ بازرسی که ۲۶ بازرسی در اواخر سال ۹۷ و سال ۹۸، ۲۰ بازرسی در سال ۹۹ و ۱۴ بازرسی در امسال انجام شده است.

تلاش در جهت یکسان سازی گواهی‌های صادره، بررسی مسائل و مشکلات شهرستان، یکسان سازی نحوه تشکیل پرونده و بایگانی، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بخش معاینات و تشرح و اداری، نظارت بر نحوه حضور پرسنل شهرستان و تعامل و انجام امور مراجعین، شناسایی، بررسی و پیگیری پرونده‌های مشکوک به جعل و پیگیری و اصلاح گلوگاه‌های فساد و استاندارد سازی اقلام تحت اختیار مانند تابلو‌های سردرب اداره، دوربین و سایر تجهییزات از موارد پیگیری شده در بازرسی‌ها بود.

بررسی و پیگیری انجام دستورالعمل‌های ارسالی از سازمان، استاندارد سازی نحوه تشکیل پرونده‌ها و استفاده از اوراق استاندارد، پیگیری مسائل و مشکلات مطرح در شهرستان‌ها با مراجعه قضایی و انتظامی، بررسی نحوه برخورد پرسنل با ارباب رجوع، بررسی نقاط قوت و ضعف شهرستان‌ها و ارائه گزارشات جامع و کامل به بازرسی سازمان از دیگر اقدامات انجام شده است.

با توجه به انجام بازرسی‌های دوره‌ای خوشبختانه شاهد ارتقاء و بهبود کیفیت انجام کار هستیم و با جدیدیت و تداوم این بازرسی‌های به صورت دوره‌ای از تمام مراکز و بخش‌های مختلف اداره انجام خواهد گرفت .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.