سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از مدال‌آور فارس در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، آرمان نصیر زاده نفر اول رشته آشپزی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، تندیس، جایزه و لوح تقدیر خود را از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در محل سالن هفده شهریور وزارت کار از نفرات برتر کشور در ۳۳ رشته مهارتی تقدیر شد.

غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در اختتامیه نوزدهمین مسابقات ملی مهارت گفت: این مسابقات رویدادی است که در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و جهانی مطابق با استاندارد‌های جهانی و با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی برگزار می‌شود.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: پس از برگزاری اردوی آماده سازی مسابقات جهانی، نفرات برتر، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران را برای حضور در چهل و ششمین دوره مسابقات جهانی شانگ‌های چین تشکیل می‌دهند.

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت به میزبانی استان‌های مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و کردستان از ۲۲مهر با حضور ۱۷۰ رقابت کننده برگزار شد.

شرکت کنندگان استان فارس در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که به صورت غیر متمرکز و به میزبانی ۱۳ استان برگزار شد موفق به کسب یک مدال طلا در حرفه آشپزی، ۲ مدال نقره در رشته‌های اتصالات چوبی و الکترونیک، ۲ مدال برنز در رشته رباتیک و ۲ دیپلم افتخار در رشته‌های فناوری طراحی گرافیک و نقاشی خودرو شدند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.