سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۸ کمیته برای برگزاری مراسم دهه فجر در خرمشهر تشکیل شد

در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر از فعال شدن ۱۸ کمیته و ابلاغ دستور العمل‌ها برای بزرگداشت دهه فجر امسال خبر داده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _  امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در سالن فرمانداری ویژه شهرستان از کمیته ورزش و جوانان، کودکان و نوجوان، زنان و خانواده، مساجد و هیات ها، ایثارگران، کمیته فضاسازی، روستایی و عشایری، کارگری و کارآفرینی، بسیج، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزان، همیاری و سازمان‌های حمایتی، فرهنگی و هنری که کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر را تشکیل می‌دهند، خواسته شد برای برگزاری برنامه‌های امسال برنامه‌ای جامع ارائه کنند.

نادر عمید زاده فرماندار خرمشهر در این جلسه گفت: مسئول کمیته‌ها برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت و شورای هماهنگی اعلام کنند و همه دستگاه‌های اجرایی نیز باید پای کار باشند.

او مردم را اساس انقلاب اسلامی خواند و وظیفه دولت وهمه ارکان نظام جمهوری اسلامی را خدمت به مردم به ویژه مردم شهرستان خرمشهر، روستا‌ها و مناطق محروم دانست.

فرماندار خرمشهر بر اهمیت مشارکت مردم در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: مردمی بودن و مردم سالاری بودن نظام، خواری در چشمان دشمنان ایران اسلامی است که باید با برنامه ریزی‌های مناسب و در نظر گرفتن شرایط خاص، امسال از حضور مردم هم به درستی استفاده شود.

حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه خرمشهر نیز در این نشست از احتمال برگزاری مجدد راهپیمایی ۲۲ بهمن پس از وقفه به دلیل کرونا خبر داد، هماهنگی کمیته‌ها و دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان را لازم دانست و خواستار اعمال دقت بیشتر در دستورالعمل‌های ابلاغی شد.

او گفت: پیشنهاد می‌کنم پشتیبانی متمرکز و شفاف باشد و تشکیلات ستاد دهه فجر برنامه‌ها را متمرکز کنند و بر اساس داشته‌ها کار‌های خود را انجام دهند.

امام جمعه خرمشهر خدمت به مردم در دستگاه‌های به خصوص دستگاه‌های خدمات رسان عامل لمس شیرینی انقلاب اسلامی دانست.

هر ساله ۱۲ تا ۲۲ بهمن و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت دهه فجر در سراسر کشور برگزار می‌شود. ستاد بزرگداشت دهه فجر کشور امسال از ۲۶ کمیته تشکیل است. متولی مسائل بزرگداشت و مراسم دهه مبارک فجر شهرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان است که این کمیته از ادارات مختلف و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ه

 

برچسب ها: دهه فجر ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.