سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شش روز بدون فوتی کرونایی در آذربایجان غربی

دی ماه امسال با شش روز بدون فوتی کرونا بیشترین روزهای عاری از کرونا را در آذربایجان غربی در دو سال گذشته به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمدامین ولیزاد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: فوتی‌های ناشی از کرونا در استان طی چهار روز گذشته به صفر و تعداد روز‌های بدون فوتی کرونایی به شش روز رسید که این امر از ابتدای شروع پاندمی کرونا در استان بی سابقه است.

وی می‌گوید: با توجه به این امر، تعداد فوتی‌های کرونا در استان در رقم هفت هزار و ۲۵۲ نفر ثابت ماند.

به گفته ولیزاد در شبانه روز گذشته، ابتلای ۷۵ نفر به بیماری کرونا در آذربایجان غربی ثبت شده است و ۳۷ نفر از بیماران نیز به علت شده بیماری در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی گفت: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۲۶۷ نفر کاهش یافت که نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر کاهش یافته و کمترین میزان از بهار سال گذشته است.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در حال حاضر، ۸۶ نفر از بستری شدگان در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان بستری هستند و ۳۲ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

دی ماه امسال در شهرستان تکاب هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ثبت نشده و بسیاری از شهرستان‌ها نیز تنها یک فوتی داشتند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.