رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۷ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، دکتر علی احمد آقاپور افزود: هرچند تعداد بستری شدگان نسبت به اواخر اردیبهشت و اوایل مهر بسیار کمتر شده، ولی همچنان این تعداد، بالای ۱۰۰ نفر بوده و به آمار اوایل تیر باز نگشته است.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹۶ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا و نزدیک به ۴۳ درصد این تعداد، در مراکز درمانی بستری شدند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۶۵۶ نفر رسید.

آقاپور گفت: همچنین در حال حاضر، ۱۴۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بوده و ۲۸ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی از فوت ۹ نفر در آذربایجان غربی از جمله چهار تن در ارومیه و ۲ نفر در خوی بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: با اضافه شدن این تعداد، فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۱۴۵ نفر رسید.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.