سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آنلاین حساب مادر بزرگ را خالی کرد

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان گفت:نوه حساب مادر بزرگ را برای خرید بازی‌های رایانه ای برخط (آنلاین) خالی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-   سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد گفت:با مراجعه شهروند همدانی به پلیس فتا و مبنی بر برداشت مبلغ ۸ میلیون تومان، توسط فردی ناشناس از حساب شخصی خود ،با بررسی و دریافت رضایت اولیه شاکیه و با اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع، مشخص شد که این مبلغ صرف خرید بازی‌های رایانه ای برخط (آنلاین) شده است.

او گفت: با بررسی‌های گسترده و دقیق تر، اطلاعات عامل این کار شناسایی شده و پس از اطلاع دادن به شاکی و شناسایی، مشخص شد متهم نوه شاکی بوده است.

سرخوش‌نهاد گفت: مال باخته پس از اطلاع یافتن از هویت سارق که نوه اوبود رضایت خود را کتبا اعلام کرد و پرونده را پلیس فتا، همراه با مستندات به دادسرا ارجاع داد تا مراحل نهایی پرونده به اتمام برسد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات توصیه کرد: والدین نظارت بیشتری بر عملکرد فرزندانشان به خصوص در بحث فضای مجازی داشته باشند و مردم در صورت بروز مشکل، از سایت پلیس فتا در بخش ارتباط مردمی استفاده و گزارش خود را ثبت کنند و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ که به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.