سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی مطرح کرد

لزوم برنامه ریزی برای جبران خسارت سیل در سه قلعه

عباس زاده گفت: باید برای جبران خسارات ناشی از سیل در سه قلعه، برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی  در جلسه ستاد مدیریت بحران شهر سه قلعه گفت: این شهر در پی بارندگی شبانه‌روز گذشته دچار آبگرفتگی شده و مردم در مضیقه قرار گرفته اند.

او گفت: در ساعات اولیه بروز سیلاب، مجموعه دستگاه‌های اجرایی و امدادی به ویژه مردم پای کار بودند که باعث شد بتوانند از بخش عمده خسارت‌های احتمالی بعدی جلوگیری کنند.

عباس زاده گفت: علت بخش عمده‌ای از این خسارت‌ها مشخص است و در مرحله اول و به صورت کوتاه مدت باید برای جبران این خسارت‌ها برنامه‌ریزی شود و فرماندار سرایان نیز به عنوان رئیس مدیریت بحران شهرستان حتما پیگیری کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: فرماندار سرایان خسارت‌های وارده به مردم را در بخش‌های مختلف احصا و اعلام کند و ما هم همه توان خود را به کار خواهیم گرفت که تا جایی که امکان دارد خسارت‌ها جبران شود.

او گفت: تا چندی دیگر برنامه‌ریزی برای کار‌های اساسی و زیربنایی در حوزه مدیریت شهری و آبخیزداری، آبخوان‌داری و مهار آب در منطقه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

بارش‌ها در این منطقه رگباری و در مدت زمان کوتاهی بوده و براساس گزارش‌های میدانی، در سه یا چهار دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام/ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.