سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی الگو‌های موفق حوزه مهارت و کارآفرینی

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معرفی الگو‌های موفق حوزه مهارت و کارآفرینی از طریق رسانه ملی برای ترغیب جوانان حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سیدعبدالنبی موسوی فرد گفت: ما همواره خواستار معرفی الگو‌های موفق حوزه مهارت و کارآفرینی از طریق رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی برای ترغیب و تشویق جوانان به مقوله مهارت و کارآفرینی برای توسعه کسب و کار در جامعه هستیم.

به گفته او محال است کسی مهارت یا تخصصی داشته باشد و بیکار و فاقد شغل باشد؛ افرادی بیکار هستند که اراده و مهارت شغلی ندارند.

موسوی فرد می گوید: امروز فقدان مهارت در بین جوانان حلقه مفقوده اشتغال و تولید در کشور است که با معرفی الگو‌های برتر فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه نهادینه می شود.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: باید طوری کار کرد که مردم خدمات دولت را لمس و به عینه ببیند و از آن خدمات بهره‌مند شوند که این وظیفه متولیان را در ارایه خدمات سنگین کرده است.

رییس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور می‌گوید: عمده مشکل جوانان کشور معضل بیکاری است و عمده معضلات اجتماعی و ناهنجاری جامعه به علت فقدان مهارت در بین جوانان برای ایجاد شغل است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.