سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«محمود نقوی» مدیرکل آموزش و پرورش همدان شد

در حکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش، «محمود نقوی» به عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان» منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  در این حکم آمده است: «نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان» منصوب می‌شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری و پیگیری سیاست‌های ریاست جمهور، با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و قوانین و مقررات و جلب همکاری اعضای شورای معاونان و مدیران کل استان ها، در تحقق برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم موفق و مؤید باشید.

در این راستا، رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، الزامی است. توفیق روزافزون جناب عالی را در انجام وظایف محوّل، از خداوند متعال مسألت دارم».

«محمود نقوی»، با ۲۹ سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش، دارای فوق لیسانس رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری رشته ادیان است.

در کارنامه شغلی و فعالیت‌های نقوی، مدیر آموزگار ابتدایی، مربی پرورشی در شهرستان فامنین، سرگروه پرورشی شهرستان فامنین و برتر استانی، دبیر ستاد اعتلای دروس دینی و قرآن و عربی شهرستان فامنین، مسؤول سازمان دانش آموزی شهرستان فامنین همدان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین، مسؤول مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، مدیر مدرسه غیر دولتی متوسطه اول ناحیه یک همدان، معاون پرورشی دبیرستان موحدین ناحیه ۵ کرج، مدیر دبیرستان بزرگسالان شهدای انقلاب ناحیه ۵ کرج، رییس کمیته کیفیت بخشی مدارس و مراکز غیردولتی ناحیه ۵ کرج و کارشناس مسؤول آموزش متوسطه دوم ناحیه ۵ کرج دیده می‌شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی گلپایگانی
۱۲:۲۶ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام جناب آقای دکتر نقوی، سلام علیکم؛ علی گلپایگانی در زبان هستم که بازنشسته شدم، آرزوی توفیق روز افزون برای حضرتعالی دارم.
حدود ۹ سال است ساختمان نیمه ساخته آموزش و پرورش نهاوند در شهرک شهید حیدری بلا استفاده مانده بخاطر مسائل سیاسی و حاشیه ای و در حال تخریب است. مال بیت‌المال است خواهشمندم سریعا خود شخص شخیص حضرتعالی پیگیری فرمایید چون در حال ویرانی است. ارادتمند شما علی گلپایگانی دبیر زبان انگلیسی در فامنین سعادت در خدمت شما را پیدا کردم.

با سپاس و تشکر
موفق و موید باشید
همکار کوچکت از شهر دمق
۱۰:۲۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
ضمن سلام و عرض ادب خدمت آقای نقوی عزیز ، از خدای متعال توفیق خدمت گزاری برایتان ارزمندم .
همکار فرهنگی - دمق
۰۹:۴۱ ۲۷ دی ۱۴۰۰
جناب نقوی عزیز، ضمن تبریک به حضرتعالی در سمت جدید ؛ توفیق و سربلندی برایتان در سایه مقام معظم رهبری آرزومندم و امیدوارم موفق و سربلند باشی . و افراد شایسته وانقلابی در شهرستانها و مناطق منصوب نمایید که متاسفانه در این 8 سال دود همه نا کار امدی ها و ناشایستگی ها به چشم مردم و دانش آموزان رفته است.