سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان جدید بشرویه آماده نصب تجهیزات

فرماندار بشرویه گفت: عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه به اتمام رسید و در انتظار نصب تجهیزات هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - شفیعی گفت: تامین تجهیزات بیمارستان جدید بشرویه با پیگیری‌ها از استان و مرکز کشور، به ما قول داده شده که تجهیزات بیمارستان به‌طور کامل توسط وزارت بهداشت تامین شود.

به گفته او محوطه‌سازی بیمارستان نیز انجام خواهد شد، ولی تاکنون نصب تاسیسات و تجهیزات انجام نشده است.

فرماندار بشرویه می گوید: زمان دقیق افتتاح به تحویل موقت ساختمان توسط پیمانکار بستگی دارد البته باید محوطه‌سازی هم توسط پیمانکار دیگری انجام شود و در مجموع افتتاح به دهه فجر امسال نخواهد رسید.

بیمارستان شفا بشرویه در حال حاضر فعال است و عملیات اجرایی بیمارستان جدید نیز از سال ۱۳۹۱ آغاز شد که تاکنون در زمینه احداث آن حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 بیمارستان ۳۲ تختخوابی بشرویه قرار بود امسال به بهره‌برداری برسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلات به‌وجود آمده تکمیل این طرح مدتی به تاخیر افتاد.

وی همچنین گفت: ورودی‌های شهر بشرویه از سمت طبس و هم از سمت فردوس فاقد دوبانده‌سازی است، اما با مساعدت مدیرکل راه و شهرسازی در حال حاضر زیرسازی ورودی بشرویه به سمت شهرستان طبس به طول سه کیلومتر انجام شده است.

فرماندار بشرویه می گوید: مجوز کمیسیون ماده ۲۳ هم برای احداث باند دوم مسیر بشرویه به سه راهی شهید زارع در حال پیگیری است که احداث این راه جزو مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان جنوبی است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.