دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: از آغاز دهه کرامت تا پایان ماه صفر، زمینه آزادی ۸ مادر زندانی جرائم غیرعمد استان با همکاری خیرین و مردم فراهم می‌شود.

ابراهیمی دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های هر ساله دهه کرامت، حضور خدام بارگاه منور رضوی در استان‌ها و نقاط محروم و روستایی است.

او با اشاره به اینکه حضور خدام رضوی را در استان از ۲۹ خرداد خواهیم داشت، افزود: این خدام در شهرستان‌های شرق و شمال استان حضور پیدا خواهند کرد.

ابراهیمی دیدار‌های مردمی، ترویج سنت عقد رضوی در تمامی شهرستان‌ها به صورت نمادین، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها با هدف روحیه بخشی و همچنین بازدید از کارخانجات و واحد‌های تولیدی و صنعتی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی را از جمله برنامه‌های خدام رضوی در استان اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه خانواده رکن رکین جامعه است که در شرایط کنونی به امیدبخشی و پشتیبانی نیاز دارد، عنوان کرد: همزمان با ۲۱ خرداد و در آستانه میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه‌ای برای بانوان و دختران در بیرجند برگزار می‌شود.

او از آمادگی استان برای اعزام زوجین جوان به مشهد مقدس در صورت اعلام آمادگی آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که تا پایان ماه صفر، زمینه آزادی ۸ مادر زندانی جرائم غیرعمد استان را با همکاری خیرین و مردم فراهم کنیم.

ابراهیمی تجلیل از دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت اعلام کرد و ادامه داد: خادمیاران رضوی در ۱۹ کانون تخصصی و ۱۵۰ کانون محله‌ای در استان خراسان جنوبی به محرومان و مردم در بخش‌های مشاوره‌ای، سلامت، قرآنی، مددکاری و تحصیلی خدمات ارائه می‌دهند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی تصریح کرد: مرحله دوم توزیع سبد‌های کالا در قالب طرح سفره‌ای به وسعت ایران همزمان با دهه کرامت با اولویت بیماران صعب‌العلاج و کسانی که در نوبت کمیته امداد قرار گرفته‌اند انجام می‌شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار