سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت چهار میلیارد تومانی بارش برف به تجهیزات برقرسانی لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: بارش برف طی روز‌های گذشته در این استان تجهیزات برق رسانی را دچار آسیب کرد و تاکنون چهار میلیارد تومان خسارت به این سیستم وارد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -به گفته فریدون خودنیا  طی ۲ شب گذشته به دلیل بارش برف در این استان به ویژه مناطق شرقی ۳۰۰ روستای شهرستان الیگودرز و ۱۵۰ روستا در دیگر مناطق به دلیل خسارت به شبکه برقرسانی دچار قطعی برق شدند.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی طی ۲ روز گذشته شبکه تمامی روستا‌های دارای راه دسترسی وصل شده است، اما در حال حاضر برق حدود ۳۰ روستای استان که اغلب در شهرستان الیگودرز و مناطق کوهستانی قرار دارند به دلیل نبود راه دسترسی قطع است.

وی با بیان اینکه در این روستا‌ها حدود ۳۰۰ خانوار ساکن است ادامه داد: به محض بازگشایی مسیر دسترسی به این روستا‌ها آمادگی کامل برای تعمیر و اتصال شبکه برقرسانی وجود دارد.

وی با بیان اینکه تلاش همکاران شرکت نیروی برق لرستان برای برقدار شدن تعدادی از روستا‌های بزنوید در صورت راهگشایی توسط اداره راهداری ادامه دارد می گوید: در پی اعلام هواشناسی مبنی بر ورود توده بارشی به استان در چند روز گذشته تمام عوامل شرکت توزیع برق در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

خودنیا گفت: در مجموع برای عملیاتی که شب گذشته در الیگودرز صورت گرفته ۱۵ تیم و در شهرستان ازنا هشت تیم فعال حضور داشته‌اند و حدود ۹۵ درصد از مشترکان روستایی که برق آن‌ها قطع شده بود رفع مشکل شدند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.