سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکلات شهرستان محلات با حضور استاندار مرکزی

در جلسه‌ای با حضور مخلص الائمه و مدیران استانی و شهرستانی مشکلات شهرستان محلات بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  در جلسه‌ای با حضور مخلص الائمه استاندار مرکزی و مدیران استانی و شهرستانی مشکلات شهرستان محلات بررسی شد.

در این جلسه در باره مسائل حوزه گل وگیاه، جاده‌های موصلاتی شهرستان خصوصا جاده زیرآب، شهرک ماهیان زینتی، بیمارستان جایگزین، طرح‌های تولیدی و خدماتی شهرستان و همچنین طرح مسکن ملی بحث و تبادل نظر شد.

مخلص الائمه همچنین در این سفر از دهکده گل، نمایشگاه گل و گیاه کیهان محلات، شهرک ماهیان زینتی، جاده زیراب محلات و ساختمان شماره ۲ فرمانداری در شهر نیم ور بازدید و در جریان مشکلات این حوزه‌ها قرار گرفت.

شرکت در همایش تجلیل از مادران و همسران معظم شهدا، بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی در شهرستان محلات و شرکت در جلسه رفع مشکلات شهرستان محلات، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار به شهرستان محلات بود.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در ابتدای سفر به شهرستان محلات با حضور در گلزار شهدای این شهرستان و گلباران قبور مطهر شهدا به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار سپس با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام ربانی امام جمعه و حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.