سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری پژوهشی با فولادی‌ها برای اکتشاف معدنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از همکاری پژوهشی با شرکت فولاد مبارکه در زمینه اکتشاف و مطالعات زمین شناسی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - پیام نجفی گفت: طرح همکاری پژوهشی برون دانشگاهی برای اکتشاف و مطالعات زمین شناسی در قالب ایجاد بانک اطلاعات و اولین کتابخانه مغزه‌نگاری کشور با همکاری شرکت فولاد مبارکه اجرا می‌شود.

او این خبر را در پایان نشست مسئولان و کارشناسان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) و مدیران ارشد مجتمع فولاد مبارکه اعلام کرد. جلسه‌ای که در آن زمینه‌های مختلف توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی و طرح پویش بررسی شد.

اجرای طرح پویش و اشتغال دانشجویان، معرفی دانشجویان بورسیه رشته معدن برای کارورزی به معاونت معدنی فولاد مبارکه، کاربردی کردن تمام دوره‌های آموزشی و پژوهشی و آمادگی کلیه مراکز آزمایشگاهی و پژوهشی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای همکاری با صنعت فولاد از مواردی است که برای تقویت همکاری صنعت و دانشگاه اجرا می‌شود.

علیرضا رضایی مدیر بخش اکتشاف فولاد مبارکه هم از آمادگی این مجتمع برای حمایت‌های مالی و معنوی از تاسیس رشته‌های دانشگاهی و تخصصی مطابق با نیاز‌های شرکت فولاد مبارکه در زمینه اکتشاف، معدن‌کاری و فرآوری مواد معدنی خبر داد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.