سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پروژه آب‌رسانی به ۵۲ روستای تشنه استان سمنان

جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه سمنان از اجرای پروژه آب‌رسانی به ۵۲ روستای استان خبر داد و گفت: برای اجرای طرح ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منظور شد.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - مهدی کاشفی جانشین قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه پروژه آب‌رسانی به ۵۲ روستای تشنه استان سمنان اجرا می‌شود، ابراز داشت: برای اجرای این طرح که از ۲۷ دی شروع خواهد شد سازمان بسیج سازندگی کشور و شرکت آب و فاضلاب وزارت نیرو نیز همکاری دارند.

 برای این طرح ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است، و در این راستا از تمام ظرفیت گروه‌های مردمی، دهیاری‌ها و امکانات برای رفع محرومیت در نقاط محروم در راستای کمک و خدمت به مردم بهره گرفته می‌شود.

 تنها راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب رفع محرومیت و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود که این مهم برای استان سمنان باقدرت در حال انجام است.

حرکت روبه‌جلو و پیمودن راه پیشرفت در گروه برطرف شدن مشکلات موجود در روستا‌ها است و در قرارگاه سازندگی و رفع محرومیت استان سمنان تلاش شد تا با اجرای طرح‌های آب‌رسانی بتوانیم باری از دوش مردم این مناطق برداریم.

 محرومیت‌زدایی از اولویت به مأموریت سپاه و بسیج تبدیل‌شده است لذا نهادینه شدن تفکر و کار جهادی راه حل برون‌رفت از مشکلات و خدمت‌رسانی به نیازمندان می‌داند و برنامه‌های خود را بر این اساس چیدمان می‌کند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.