سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرانفروشان در فارس ۲ هزار میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۲ هزار میلیارد ریالی گرانفروشان خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گرانفروشی واحد‌های صنفی را به سازمان صمت گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامرضا سالاری گفت: افزایش بازرسی‌ها، تشدید نظارت و برنامه‌ریزی هدفمند و اثرگذار برای کنترل توزیع، عرضه و فروش مایحتاج عمومی و تشکیل پرونده و صدور آرای فوری و بازدارنده برای گرانفروشان در دستور کار است و در این راستا با هرگونه زیاده خواهی و اخلال در بازار برخورد تعزیراتی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به رسیدگی به بیش از ۶ هزار پرونده گرانفروشی در شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال تا کنون، گفت: قانونگذار برای گرانفروشی، جریمه‌ای معادل ۲ تا ۴ برابر میزان گرانفروشی را در نظر گرفته که در صورت تکرار تخلف این میزان تا ۱۰ برابر نیز افزایش و محکومیت‌هایی همچون نصب پارچه، تعطیلی محل کسب و تعلیق پروانه کسب نیز اعمال می‌شود.

او گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گرانفروشی واحد‌های صنفی را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند تا موارد توسط گشت‌های مشترک بازرسی بررسی، و در صورت وقوع تخلف، متخلفان اعمال قانون شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
کسی که گرانفروشی می کنه به مردم ظلم می کنه و پولی رو که شهروندان با زحمت به دست آوردن از اونا می گیره پس این گرانفروش ها حقشون هست که جریمه بشن . ممنون از تعزیرات حکومتی و سازمان صمت.
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۶ دی ۱۴۰۰
چه سودی برای مردم داره ، خبر چینی برای دولت