سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره اینترنتی خرید شفاف به استان سمنان رسید

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: جشنواره اینترنتی خرید شفاف برای بهبود نظام توزیع کالا در استان سمنان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان - حمیدرضا مداح معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: جشنواره خرید شفاف از ۲۵ دی ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در قالب اصناف منتخب، فروشگاه‌های مجازی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میادین میوه و تره بار همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

 این جشنواره در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در خصوص شفاف سازی نظام توزیع، نظارت کامل بر قیمت ها، حذف واسطه‌های زاید و کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده اجرا می‌شود.

فروشگاه‌های اینترنتی و واحد‌های صنفی دارای سکوی فروش اینترنتی با امکان معرفی یا عرضه کالا با رعایت قوانین تجارت الکترونیکی و دستورالعمل‌های مربوطه و سیاست‌های قیمت گذاری و ارائه تخفیف ویژه می‌توانند در این جشنواره شرکت و خدمات ارائه کنند.

 دارابودن سکو‌های فروش اینترنتی با راهنمای خرید نظیر قیمت یابی، درج آگهی، برخورداری از شبکه مشتریان و حجم فروش مناسب، دسترسی به تامین کنندگان محصولات مورد نیاز و برخورداری از وبگاه با ظاهر و پشتیبانی مناسب از مهمترین شرایط شرکت در این جشنواره است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از طریق رایانامه info@linkbazar.ir درخواست خود را ارسال کنند و یا جهت ارسال به دبیرخانه با شماره‌تلفن ۸۸۹۶۱۰۹۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

استان سمنان حدود ۳۰ هزار واحد صنفی دارد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.