سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان خدابنده‌ای

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اهدای ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند بین دانش آموزان نیازمند خدابنده خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: شیوع ویروس کرونا همه شئونات فردی و انسانی جوامع بشریت را تحت شعاع قرار داده و یکی از حوزه هایی که به شدت مورد تغییر و دگرگونی قرار گرفت، حوزه آموزش بود.

او بابیان اینکه کمیته امداد استان زنجان تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هیچ دانش آموز نیازمند و محرومی از نعمت آموزش و تحصیل به خاطر این ویروس عقب نماند و عدالت آموزشی نیز برقرار شود، می گوید: با هم افزایی خیران و نیکوکاران از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از هزار و ۸۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و بین خانواده‌های نیازمند و فاقد امکانات آموزشی توزیع شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان  علاوه بر تهیه اقلام آموزشی، لوازم التحریر، پوشاک دانش آموزان و کمک‌های نقدی و غیر نقدی، بیش از هزار و ۸۵۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان نیازمند اهداء شده تا هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن لوازم کمک آموزشی غیر حضوری از درس و تحصیل عقب نماند.


برای تهیه ۱۰ دستگاه گوشی هوشمند برای دانش آموزان خدابنده‌ای مبلغ ۸۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد استان هزینه شده است.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.