سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام:

خسارات وارده به تاسیسات آبرسانی ارزیابی می‌شود

مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام در بازدید از شهر سیل زده مورموری از وصل آب شرب شهر مورموری خبر داد و گفت: خسارات احتمالی وارده به تاسیسات آب این مناطق ارزیابی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - نوراله تیموری حسب دستور استاندار مبنی بر حضور سریع در منطقه سیل زده با حضور در شهر مورموری آبدانان ضمن بررسی ابعاد خسارت‌های ناشی از بارندگی‌ها گفت: با اقدامات جهادی هر چه سریع‌تر تأسیسات آبرسانی آسیب دیده ترمیم می‌شود.

او گفت: نیرو‌های امدادی این شرکت در شهرستان آبدانان و اداره ابفای شهر مورموری از شب گذشته در حالت آماده باش بوده و نسبت به رفع چندین مورد شکستگی خط انتقال و شبکه توزیع آب شهر اقدام نموده است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با بیان اینکه آب شهر مورموری وصل است، گفت: در حال حاضر تنها آب دو روستای این منطقه قطع می‌باشد که با تانکر‌های آبرسانی آب این مناطق تامین و طی ساعت‌های آینده این مشکل نیز رفع می‌شود.

تیموری با بیان اینکه نباید در خدمت رسانی به مردم به ویژه در حوزه‌ی آبرسانی، وقفه‌ای ایجاد شود گفت: در این راستا تیم‌های تخصصی به شهر موموری اعزام و آبرسانی به شهر و روستا‌های تحت پوشش به خوبی انجام می‌شود.

شهر مورموری با جمعیت حدود ۳ هزار نفر از توابع شهرستان آبدانان می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.