سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم تخلف در تعرفه‌های پزشکی را گزارش کنند

معاون درمان رییس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی اعلام کرد: مردم استان هر گونه تخلف در تعرفه‌های پزشکی را به این مجموعه گزارش کنند تا در سریعترین زمان به موضوع رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  جواد احمدیان هریس   معاون درمان رییس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی  نظارت بر اجرای دقیق تعرفه‌ها را یکی از رسالت‌های مهم و اصلی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خواند و گفت : در کنار وظایف اداری این معاونت، مردم بهترین ناظر و کنترل کننده اجرای درست و دقیق تعرفه‌های پزشکی هستند.

 مردم شریف آذربایجان شرقی در صورت مشاهده دریافت وجه بیشتر از تعرفه‌های مصوب، شکایت خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت کنند تا واحد نظارت معاونت درمان اقدام کرده و مبالغ اضافی دریافتی عودت داده شود.

در این خصوص با واحد نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز سازمان نظام پزشکی همکاری کرده و در صورت مشاهده موارد تخلف را اطلاع دهند.

نحوه توزیع امکانات در مراکز بهداشتی و درمانی شهر‌ها و روستا‌های مختلف آذربایجان شرقی را مناسب خواند و  توزیع امکانات درمانی و بهداشتی بر اساس جمعیت و پراکندگی آن انجام می‌شود.

 بر همین مبنا پزشکان متخصص هم به صورت آنکال و هم به صورت مقیمی حتی در شهر‌های با جمعیت پایین نیز حضور دارند و متخصصین چهار رشته اصلی شامل کودکان، زنان، جراحی و بیهوشی در اکثر شهر‌های آذربایجان شرقی حضور فعال دارند و در حال ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.

در سال‌های اخیر با رسیدگی به وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌ها تلاش‌های خوبی جهت افزایش مقیمی پزشکان در مناطق محروم و افزایش خدمات پزشکی در این مراکز انجام شده است.

با برنامه ریزی‌های دولت سیزدهم جهت پراخت به موقع حق الزحمه پزشکان متخصص و سایر کادر درمان، وضعیت کنونی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.