سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران تن به مذاکرات فرسایشی و شتاب‌زده نمی‌دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای در وین هرگز تن به مذاکرات فرسایشی و البته شتاب زده نمی‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریزگفت: غربی‌ها و به خصوص رسانه‌های بیگانه چنیین القا می‌کنند که ایران مطالبه بیش از حد در مذاکره داشته و وقت کشی در مذاکرات می‌کند، اما باید توجه داشت که تهران به هیچ عنوان تن به مذاکرات فرسایشی نخواهد داد، اما شتابزده نیز عمل نخواهد کرد.

ما در جریان این مذاکرات سخت و پیچیده خواهان به نتیجه رسیدن عزتمندانه هستیم.

 در حال حاضر فضاسازی برای منفعل کردن تیم مذاکره کننده وجود دارد و در جنگ روایت‌ها، روایت سازی وارونه توسط رسانه‌های غربی صورت می‌گیرد که در این شرایط هوشیاری، بصیرت و تکیه به رهنمود‌های مقام رهبری گره گشا خواهد بود.

سه محور در سخنان رهبری در دیدار با مردم قم وجود داشت که شامل غیرت دینی، جنگ نرم و وحدت بود و باید متذکر شد که غیرت دینی عامل نجات کشور ماست و باید آن را در جامعه گسترش بدهیم.

باید توجه داشت که دشمنان انقلاب و نظام با اسلام سیاسی مشکل دارند نه اسلام سکولار که هیچ ارزشی به مبانی دینی در حکومت داری قائل نیست.

 جنگ نرم دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی را بسیار پیچیده و برنامه ریزی شده خواندودشمن افراد بی ارزش را که اصول انقلاب را از بین می‌برند، برجسته می‌کند و ما باید در مقابل فساد و اشرافی گری ایستادگی کنیم و نسبت به آینده و جوانان آینده کشور امیدوارتر باشیم.

 باید در مقابل کسانی که در برابر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، مقابله کرد، چون چاره‌ای جز ایستادن در مقابل آن‌ها وجود ندارد و باید برای این ایستادگی وحدت و یکپارچگی داشته باشیم.

هر پدر و مادری موظف است تا زمینه پس انداز سرمایه معنوی در فرزندان خود را فراهم کنند و در این میان مسئولیت پدر و مادر تنها در مسائل مالی و دنیوی نیست بلکه باید در مسائل معنوی نیز مسئولیت شناس باشند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.