سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید در فعالیت‌های اقتصادی رضایت مردم به‌خوبی جلب شود

امام جمعه موقت بوشهر گفت: باید در برنامه‌ریزی‌ها و نگاه به فعالیت‌های اقتصادی رضایت مردم به‌خوبی جلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این بوشهر گفت: مشکلات اقتصادی منجر به نارضایتی و در نتیجه ناامیدی می‌شود و باید در برنامه‌ریزی‌ها و نگاه به فعالیت‌های اقتصادی رضایت مردم به‌خوبی جلب شود.

او گفت: همه مسئولان باید به امیدآفرینی و رضایت مردم به عنوان دو کلید واژه راه نجات انقلاب اسلامی توجه کنند.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: گاهی نارضایتی ناشی از نوع برخورد‌ها است تا جایی که برخی از مردم تا واسطه نداشته باشند مشکلات آن‌ها در دستگاه‌های دولتی و بیمارستان‌ها به‌خوبی حل نمی‌شود.

دشتی گفت: از بعد اقتصادی گرچه ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی باید حذف شود، ولی در کنار آن باید تمهیدات لازم برای رفاه و آسایش مردم مدنظر باشد تا از تحمیل فشار مضاعف به مردم جلوگیری شود.

او گفت: در رویداد‌های مختلف علمی و پژوهشی ایران همواره پیشگام است که این پیشگامی باید در معیشت و رفاه خانواده‌ها نیز به‌خوبی پدیدار شود.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین به پیشرفت‌های پارس جنوبی و نیروگاه اتمی بوشهر به دست متخصصان داخلی با بهره‌گیری از روحیه جهادی اشاره کرد و گفت: این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد هر جا روحیه جهادی وجود داشته باشد بهترین نتیجه ممکن محقق شده است.


بیشتر بخوانید


دشتی با گرامیداشت سالروز وفات ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگر پرچمدار جهاد و شهادت در جامعه هستند و باید به خواسته‌های ایشان توجه شود.

او گفت: حفظ ارزش و منزلت شهیدان در مرحله نخست برعهده خانواده‌های شهدا و ایثارگر است که باید نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت بوشهر، ۲۷ دی سالروز شهادت نواب صفوی را هم گرامی‌داشت و گفت: این شهید تجسمی از اخلاص، غیرت و دینداری بود. حماسه‌هایی که در زمان دفاع مقدس رخ داد نیز به علت غیرت دینی بود که این صفت حیات‌بخش باید در جامعه تقویت شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.