سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی افراد تحت خشونت خانگی استفاده شود

معاون بهزیستی بوشهر گفت: استفاده از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی افراد تحت خشونت‌های خانگی و بررسی مستمر علت بروز این خشونت‌ها از اصول طرح مداخلات خانواده محور است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- فرزانه فیروزی معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در نشست آموزشی طرح مداخلات خانواده گفت: طرح مداخلات خانواده محور به منظور کنترل خشونت در خانواده اجرا می‌شود و فرهنگ‌سازی عمومی، نقش صدا وسیما در آگاه‌سازی عمومی، استفاده از ظرفیت‌های همه جانبه برای شناسایی افراد تحت خشونت‌های خانگی و بررسی مستمر علت‌های بروز خشونت‌های خانگی از جمله اصول این طرح است.

او در این نشست که با حضور کارشناسان روانشناسی و مددکاران اجتماعی از ۶ استان مجری در بوشهر برگزار شد، گفت: مداخلات خانواده محور با همکاری مراکز غیر دولتی صورت می‌گیرد.

به گفته معاون بهزیستی بوشهر، زنان، کودکان و نوجوانان به خاطر وضعیت خاصی که دارند در معرض انواع خشونت هستند و این آسیب اجتماعی بر فرایند رشد شخصیتی نوجوانان به شدت تاثیرگذار است.

فیروزی معتقد است باید به تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌ها جدی‌تر توجه شود و این توجه باید از طریق ارائه آموزش‌هایی با هدف افزایش مهارت‌های زندگی، مهارت ارتباط موثر بین زوجین و ایجاد مهارت‌هایی که منجر به حسن معاشرت بین زوجین و... صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۴ دی ۱۴۰۰
خانواده های هستند که خودشان اعتیاد دارند و کودکان دو ساله و بیشتر خود هم معتاد می کنند.ایا فریاد رسی برای این کودکان هست؟!!!