سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش قابل توجه کالای قاچاق در بازار لوازم خانگی مشهد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد از دلیل اصلی کاهش قاچاق لوازم خانگی در بازار مشهد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  مشهد - رضا رزقیان در حاشیه برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی مشهد گفت: در بازار مشهد شدت بازرسی‌ها و نظارت‌ها از سوی مراجع نظارتی افزایش یافته و همچنین راه اندازی سامانه جامع تجارت و الزام ثبت فرآیندهای مربوط به کالا از تولید تا فروش در آن است.

او گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی معرفی محصولات جدید است و همه انواع لوازم خانگی عرضه شده در این نمایشگاه ۱۰۰ درصد ایرانی است.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: تمامی لوازم خانگی ایرانی دارای شناسه کالاست و در سامانه جامع تجارت به ثبت رسیده است و خوشبخانه حتی یک مورد کالای قاچاق و خارجی در این نمایشگاه وجود ندارد.

رزاقیان گفت: تغییر قیمت لوازم خانگی از سوی تولیدکنندگان نیازمند مجوز قانونی از دولت است لذا نرخ همه لوازم خانگی مصوب بوده و در سامانه ثبت شده است و هیچ افزایش خودسرانه قیمتی در این بخش وجود ندارد.

او گفت: هیچ کمبودی در بازار لوازم خانگی وجود ندارد، اما به دلیل افزایش قیمت‌ها و کاهش توان خرید مصرف کنندگان، بازار این اقلام دچار رکود شده است و طرح‌های فروش اقساطی کالا در این حوزه به ویژه برای زوج‌های جوان در حال اجراست و استقبال مناسبی نیز از آن شده است.

سه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فرش و موکت تا ۲۴ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد دایر است.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۱۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
کاش قیمت هارو ارزاش کنین
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ دی ۱۴۰۰
درود بر محصولات ایرانی