سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان روایت هنر منتشر شد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان از انتشار فراخوان روایت هنر در استان خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - رستمخانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان از انتشار فراخوان روایت هنر در استان  خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان و انجمن هنر‌های تجسمی انقلاب و دفاع مقدس ورکشاپ "روایت هنر" را در  کشور برگزار می کنند.

او بابیان اینکه این طرح در ۳ بخش نقاشی، گرافیک و کارتون برگزار خواهد شد، گفت: تکنیک کار در این  بخش ها  آزاد بوده و پس از پایان مهلت ارسال، همه آثار به مرحله داوری راه می‌یابند.

به گفته رستمخانی این فراخوان در رشته نقاشی با موضوع "سردار سلیمانی و شهید آیت الله بهشتی، رشته گرافیک "هفته وحدت، عید مبعث، تسخیر لانه جاسوسی، دهه فجر"و رشته کارتون "سبک زندگی و خانواده" است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان زنجان بابیان اینکه داوری آثار توسط انجمن‌های هنری تجسمی انقلاب و دفاع مقدس صورت می‌گیرد، گفت: پس از انجام ارزیابی و داوری آثار پذیرفته شده توسط آن انجمن خریداری و در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و فضای مجازی استفاده خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان می گوید: مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه امسال است.

به گفته رستمخانی علاقمندان می‌توانند تصاویر آثار خود را با درج مشخصات (نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام استان و شماره تماس) و با کیفیت حداقل ٣٠٠dpi و با فرمت jpg به شماره تلفن ٠٩١٩۵٣۵٣٢۶۵ از طریق پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.