سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت در اراک چه ویژگی‌های دارد؟

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، صنایع بزرگ، کوچک و دانش بنیان در ۱۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی اراک دایر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - چهاردهمین نمایشگاه بزرگ تخصصی صنعت، صنایع کوچک، بزرگ و دانش‌بنیان استان مرکزی شامگاه دیشب با حضور سفیر کشور بولیوی استاندار و دیگر مسئولان استان مرکزی  در اراک گشایش یافت.

این نمایشگاه با مشارکت بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی و انجمن‌های صنعتی در قالب ۳۲۰ غرفه در ۱۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی درمحل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور در اراک آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه توانمندی‌های گروه‌های صنایع تولیدی، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی، صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، تجهیزات صنعتی، فنی و مهندسی، صنایع ریلی، اتوماسیون، ابزارآلات، صنایع پیشرفته، آلومینیوم، متالورژی و ریخته‌گری به نمایش گذاشته شده است.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، صنایع بزرگ، کوچک و دانش بنیان به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی‌های اقتصادی صنعتی استان مرکزی در اراک است.

توان صنایع بزرگ در کنار ظرفیت‌های صنایع کوچک مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان از ویژگی‌های این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه شرکت شهرک‌های صنعتی ایبک آباد، خیرآباد، خمین، فرمهین، دلیجان، غرق‌آباد، محلات، تفرش، ساوه، زرندیه، راونج، سمقاور، مأمونیه و شازند از استان مرکزی و از استان‌های تهران و اصفهان نیز شرکت کرده اند. از شاخص‌ترین رویداد‌های این نمایشگاه حضور یکپارچه و قدرتمند انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی، گشت صنعتی درون و برون استان، و رعایت عدالت صنعتی جهت حضور تمامی صنایع فلزی، غذایی و ... می‌توان نام برد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۴ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پذیرای متخصصان، شهروندان محترم، علاقمندان و بازدیدکنندگان می‌باشد.

در حاشیه این نمایشگاه استانداری مرکزی ضمن تشریح ویژگی‌های نمایشگاه استان مرکزی را پایتخت صنعت کشور دانست و بر رفع مشکلات صنایع و استفاده از توانمندی‌های آن تاکید کرد.

سفیر بولیوی در ایران، که در استان مرکزی به سر می‌برد از میهمانان ویژه نمایشگاه بود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.