سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولید و اشتغال است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی مبارزه با قاچاق کالا را در راستای حمایت از تولید و اشتغال دانست و گفت : قوانین این حوزه کاملاً شفاف و مشخص است.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - تراب محمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان  گفت: قاچاق کالا بویژه کالا‌هایی که مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود به زیان اقتصاد و تولید کشور است و در شرایطی که سیاست‌های کشور مبتنی بر رونق بخش تولید است باید با این پدیده به صورت جدی مقابله کنیم.

 اجرای بی‌کم‌وکاست قوانین حوزه مبارزه با قاچاق، فعال شدن کمیته‌های تخصصی ستاد مبارزه با قاچاق کالا بویژه کمیته فرهنگی را در راستای جلب مشارکت تشکل‌های مردمی خواستار شد.

  بسیاری از کالا‌های موجود در این انبار‌ها به دلیل نگهداری غیراصولی از بین می‌روند، در حالی که این اموال متعلق به کشور است و باید در زمان مناسب تکلیف آن‌ها مشخص شود.

در این جلسه طرح مبارزه سیستمی و کالامحور با قاچاق توسط کارشناسان ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تبیین و دیدگاه‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص بیان شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق کالا ، کالا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.