سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار تفتان:

مقابله با گرانی و پایش مستمر بازار در اولویت است

فرماندار تفتان گفت: با هدف تامین نیازهای اساسی مردم مقابله با گرانی‌ها و پایش مستمر بازار در اولویت است و همه دستگاه‌ها باید با احساس مسوولیت به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - جمشید هاشمزهی  در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان تفتان  گفت: از مدیران دستگاه‌های دست اندرکار خواسته شده که کنترل و پایش بازار و پیگیری نیازهای اساسی مردم را تا حصول نتیجه جدی گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان نیز گفت: با عنایت به واگذاری مسوولیت تأمین، توزیع و نظارت بر روند عرضه ۲۵ قلم کالای اساسی به وزارت جهاد کشاورزی، نشست اعضای کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون نظارت در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تفتان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

فضل الله کردی با اعلام آمادگی کامل کارکنان و امکانات مدیریت جهاد کشاورزی و ادارت تابعه وزارت جهاد جهت تأمین، توزیع و نظارت بر روند توزیع کالاهای اساسی در تفتان؛ گزارشی از میزان تولید سالانه گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی میوه، صیفی جات و سایر محصولات کشاورزی تولیدی این شهرستان ارائه داد.

او می گوید :اداره تعزیرات حکومتی، اداره صمت و اتاق اصناف تفتان همچنان در جهت کنترل قیمت ها و نظارت بر روند توزیع کالا با مدیریت جهاد کشاورزی همکاری داشته باشند.

مدیر جهاد کشاورزی تفتان گفت: مهمترین موارد مطروحه در کارگروه، تشکیل گشت مشترک جهت بررسی وضعیت بازار و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی، تصمیم‌گیری در خصوص تعیین مباشرین جهت توزیع کالاهای اساسی، تعیین قیمت محصولات کشاورزی و دامی تولیدی شهرستان بوده که پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.