سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهر پاتاوه از خلانه هلال برخوردار می شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا گفت: خانه هلال در شهر پاتاوه با همکاری شهرداری و مسئولان این بخش راه اندازی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - داریوش محسنی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در نشست هم اندیشی با امام جمعه، شهردار و شورای شهر پاتاوه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد از راه اندازی خانه هلال در شهر پاتاوه خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری و مسئولان این بخش خانه هلال در شهر پاتاوه راه اندازی می‌شود.

او  تعیین جایگاه برای راه اندازی خانه هال در شهر پاتاوه را ضروری دانست و گفت: در صورت تعیین جایگاه از طرف مسئولان بخش پاتاوه خانه هلال تا پایان هفته جاری در شهر پاتاوه راه اندازی می‌شود.

محسنی با بیان اینکه تاکنون ۶ خانه هلال در شهرستان دنا راه اندازی شده است گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان دنا با عملکرد خوب خود در حوزه‌های مختلف کاری توانست رتبه اول را در میان شهرستان‌های استان کسب کند.

او به خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در حادثه زلزله این شهرستان اشاره کرد وگفت: این جمعت علاوه بر خدمات رسانی و امدادرسانی به زلزله زدگان و توزیع چادر، البسه، خوراک و بسته‌های معیشتی بین آنان به هر کدام از افرادیکه خانه هایشان در اثر زلزله تخریب شده بود ۲۴ میلیون ریال اهدا کرد.

حجت الاسلام سیادت امام جمعه پاتاوه هم امداد رسانی و نجات حادثه دیدگان را کاری ارزشمند و مطلوب دانست و گفت:  با توجه به آیات و روایات در دین مبین اسلام کمک رسانی و یاری حادثه دیدگان همواره مورد تاکید بوده است.

او بر آموزش همگانی کمک‌های اولیه و امداد و نجات در بخش پاتاوه تاکید کرد و گفت: در حوزه امداد رسانی در سطح شهرستان خدمات خوبی توسط هلال احمر شهرستان ارائه شده است.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
پاتاوه نیازمند توجه جدی مسولین هست.باید کلا یک اداره هلال احمر در پاتاوه با توجه به جمعیت زیاد آن و اینکه سر مسیر اصلی جاده ای واقع شده است.باید مسولین بیشتر و بهتر و با کیفیت تر رسیدگی کنند.مشکل اجتماعی و رفاه اجتماعی در پاتاوه بسیار بسیار بسیار زیاد هست و زیر ساخت ها و تجهیزات به اندازه کافی وجود ندارد.محرومیت بسیار بالا هست.اعتبار و بودجه کافی طی این همه سال به خوبی تخصیص نیافته هست.و تبعیض همواره وجود داشته است.