سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرپور: صدری مگر قانون گذار است که برای خودش قیمت تعیین می‌کند

قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: صدری موظف است تمام پول انتقال گل محمدی را پرداخت و مگر او قانون گذار است که هر قیمتی که بخواهد پرداخت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ۳ فصل پیش به عنوان سرمربی در تیم شهر خودرو حضور داشت و قرار شد مسئولان باشگاه پرسپولیس مبلغ ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را بابت این انتقال به باشگاه شهر خودرو پرداخت کنند که تا امروز این مبلغ پرداخت نشده است. صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس گفت ما فقط ۴ و نیم میلیارد را پرداخت خواهیم کرد و بقیه این پول را نمی‌پردازیم.

اسماعیل حیدرپور قائم مقام باشگاه شهر خودرو درباره آخرین وضعیت مبلغ پرداختی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرونده گل محمدی هم چنان باز است. صدری به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس موظف است تمام پول انتقال گل محمدی را پرداخت کند. مگر صدری قانون گذار است که هر قیمتی که دلش بخواهد پرداخت کند. او چطور به خودش اجازه می‌دهد که بگوید بقیه پول شهر خودرو نزول است. از نظر قانونی باشگاه پرسپولیس باید ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان را به شهر خودرو پرداخت کند. از روز اولی که این قانون صادر شد به ازای هر یک روز تاخیر پرسپولیسی‌ها باید مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان جریمه پرداخت کنند که تا امروز خبری از این واریز مبلغ نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۱ دی ۱۴۰۰
آقای حیدرپور ، با صدری چکار کردی ، بنده خدا قالب تهی کرد و رفت ؟؟؟