اسماعیل حیدرپور به درگیری بازیکنان شهرخودرو در تمرینات واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران جوان -اسماعیل حیدرپور، قائم مقام باشگاه شهرخودرو درباره حواشی ایجاد شده در رختکن این تیم گفت: خبر قمه کشی کذب محض و وکیل باشگاه پیگیر رسیدگی به این ماجرا است تا مشخص شود این خبر از جانب چه کسی به بیرون درز پیدا کرده است. هر کسی خبر را منتشر کرده است، باید مدارک و مستندات خودش را ارائه دهد. ما از طریق مجامع قانونی پیگیر حق خودمان هستیم و باز هم تاکید می‌کنم هر کسی این مسائل را مطرح کرده است، باید بیاید و در دادگاه مستندات را در اختیار قضات  قرار دهد. مطمئنم کسی که این خبر را منتشر کرده است، خبر‌های خانه خودش را هم به راحتی در اختیار دیگران قرار می‌دهد. هر کسی که این مشکل را برای تیم ما ایجاد کرده است، با او برخورد خواهیم کرد و تفاوتی ندارد آن شخص چه کسی باشد.

موضوع  قمه کشی در تمرینات تیم ما جای تعجب دارد 

او افزود: ما تایید می‌کنیم یک بگو مگو در داخل رختکن بین ۲ بازیکن تیم ما در حضور سرپرست و مربی تیم رخ داد؛ اما این ادعا که کار آن‌ها به قمه‌کشی رسیده است، واقعا جای تعجب دارد. هر کسی بی‌نظمی داشته باشد، با او برخورد خواهیم کرد. ممکن است در داخل یک خانواده ۲ برادر هم با هم به اختلاف بخورند؛ پس این اتفاقات اموری طبیعی هستند. هر کسی این حاشیه را برای ما ایجاد کرده، بی معرفت و بی انصاف است. ما حتی از پلیس فتا هم خواسته‌ایم اگر این کار از درون خود باشگاه ما بوده است، به ما اطلاع دهند. تا چند روز آینده تکلیف این موضوع را مشخص خواهیم کرد.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو  با اشاره به این که ۲  بازیکن از این تیم در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته اند، گفت: هر بازیکنی از تیم ما تخلف کند، در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌گیرد و منتظر هستیم تا دوستان رای آن‌ها را صادر کنند.

اتفاقات رخ داده در رختکن، همانند صندوقچه اسرار هر تیم است 

حیدرپور گفت: طبیعی است که بعد از بازی حساسی که با پیکان داشتیم و با توجه به جایگاه فعلی تیم در جدول، در رختکن تیم که صندوقچه اسرار هر تیم است، مشکلاتی به وجود آمده باشد؛ اما نباید این خبر رسانه‌ای می‌شد. چرا که این موضوع درون خانوادگی است.

قائم مقام شهر باشگاه خودرو در پاسخ به این سوال که آیا در نیم فصل مذاکراتی را برای جذب بازیکنی داشته‌اند یا خیر، گفت: سید عباسی لیست خودش را به ما داده و در آن تاکید کرده است که خواستار تغییراتی برای نیم فصل در تیم شده است. قطعا تیم را تقویت خواهیم کرد و در دستور کار ما قرار دارد تا بازیکنان جوان و با انگیزه را به تیم خودمان بیاوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار