سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبر داد؛

دوگانه سوز شدن بیش از ۵ هزار خودروی عمومی در قم

طاهری گفت: ۵ هزار و ۶۷۰ خودروی عمومی به سیستم دوگانه سوز تبدیل شدند و ۲۴۳ خودرو نیز در نوبت انتظار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سید محمود طاهری، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قم با اشاره به استقبال شهروندان قمی از طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های عمومی گفت: از ابتدای اجرای این طرح در قم تا تیرماه امسال  بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ خودروی عمومی به صورت رایگان دوگانه‌سوز شده اند که این تعداد در حال حاضر به رشد قابل توجهی رسیده است.

او با اشاره به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مستمر پیرامون طرح ملی تبدیل رایگان خودرو‌های بنزین سوز به سی ان جی گفت: از ابتدای اجرای این طرح در قم مالکان ۵ هزار و ۹۱۳ متقاضی ثبت‌نام کرده اند که از این شمار ۵ هزار و ۶۷۰ خودرو به سیستم دوگانه سوز سی‌ان‌جی تبدیل شده اند و ۲۴۳ خودرو نیز در نوبت انتظار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم به دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های مسافربر اینترنتی اشاره کرد و گفت: طرح تبدیل خودرو‌های مسافربر شخصی به دوگانه‌سوز با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل آغاز شده است و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

طاهری گفت: به خودرو‌های مشمول این طرح پیامک واجد شرایط بودن استفاده از طرح ارسال می‌شود و مالکان خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل، اقدام کنند.

او می گوید  در حال حاضر ۴۰ باب جایگاه سی‌ان‌جی در استان قم فعال است که با ظرفیت کلی عرضه ۵۶ هزار و ۵۰۰ نرمال متر مکعب در ساعت در حال ارائه خدمات به شهروندان هستند که با ارتقاء ظرفیت تجهیزات موجود چهار باب جایگاه طی ماه‌های آینده، ۳۵۰۰ نرمال متر مکعب بر ساعت به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی از طریق ۴ کارگاه مجاز در استان قم، در حال اجراست.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.