سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید استاندار فارس بر تشکیل قرارگاه آب

استاندار فارس با بیان اینکه در همین دی ماه باید قرارگاه آب استان فارس راه‌اندازی شود، گفت: این قرارگاه به همه مباحث مربوط به آب و تالاب‌ها بپردازد و دستگاه‌های مرتبط عضو آن هستند.

محمدهادی ایمانیه در نشست حفاظت از تالاب‌های استان فارس با اشاره به حضور رئیس‌مجلس در اواخر هفته گذشته در نی‌ریز گفت: در آن سفر وضعیت تالاب‌های استان به ویژه بختگان برای رئیس مجلس به جزئیات شرح داده شد تا در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات بختگان و پریشان بیشتر دیده شود.

اوبا بیان اینکه در همین دی ماه باید قرارگاه آب استان فارس راه‌اندازی شود، گفت: این قرارگاه به همه مباحث مربوط به آب و تالاب‌ها بپردازد و دستگاه‌های مرتبط عضو آن هستند؛ این قرارگاه روزانه کار می‌کند و فرمانداران شهرستان‌هایی که ربط دارند نیز در قرارگاه حضور داشته باشند.

ایمانیه خطاب به مدیرکل محیط زیست استان فارس، گفت: مطالبات مربوط به حفاظت از تالاب‌ها و محیط زیست باید از فرمانداران خواسته و فرمانداران توجیه شوند؛ محیط زیست فقط نظارت بر اجرا کند.

استاندار فارس با ابراز رضایت از همکاری و مشارکت دانشگاه شیراز در احیای تالاب‌ها، گفت: این اقدام خیلی خوب بوده و سریع‌تر به هر ۱۳ تالاب گسترش یابد و منتظر نتیجه بختگان نمانید، چون کار خوب و علمی است که نتیجه می‌دهد
منابع اعتباری هم دولت کمک می‌کند.

او از رایزنی با فولاد نی‌ریز برای کمک به حفاظت محیط زیست خبر داد و گفت: استفاده از فاضلاب و پساب نی‌ریز برای صنعت، استفاده خط انتقال آبی که از خلیج فارس تا سیرجان آمده و استفاده از سد چشمه عاشق برای کشاورزی و صنعت مواردی است که با فولاد نی‌ریز صحبت شده تا انجام شود که نتیجه این امر حفاظت بیشتر از منابع آب است.

ایمانیه با بیان اینکه محیط زیست و حفاظت از آن در اولویت مدیریت استان است، گفت: آثار تخریب محیط زیست ابعاد اجتماعی و حتی امنیتی دارد بنابراین احیا و حفاظت از محیط زیست باید بر مبنای کار علمی و همه جانبه باشد که در این میان مشارکت مردم خیلی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.