سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج دیدار‌های لیگ بسکتبال NBA

رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، میلواکی باکس مدافع عنوان قهرمانی به مصاف بروکلین نتس رفت. در این دیدار تیم میلواکی توانست با درخشش یانیس آنتتوکومپو و بابی پورتیس با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۰۹ بروکلین را شکست دهد تا به بیست و ششمین پیروزی خود این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا دست پیدا کند. میلواکی در حال حاضر با ۲۶ پیروزی و ۱۵ شکست در رده سوم کنفرانس شرق جای گرفته است. بروکلین هم در این دیدار بیست و سیزدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۴ پیروزی و ۱۳ شکست در رده دوم کنفرانس شرق باقی ماند.

در این دیدار یانیس آنتتوکومپو از میلواکی با کسب ۳۱ امتیاز، ۷ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. همچنین بابی پورتیس هم با کسب ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و دومین بازیکن برتر میلواکی بود. در مقابل هم کوین دورانت از بروکلین با کسب ۲۹ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های لس آنجلس لیکرز و آتلانتا هاکس مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم لیکرز با درخشش لبران جیمز موفق شد با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۱۸ آتلانتاهاکس را از پیش رو بردارد تا بیست و یکمین پیروزی برای لیکرز در رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا به ثبت برسد. لیکرز در حال حاضر با ۲۱ پیروزی و ۱۹ شکست به رده ششم جدول کنفرانس غرب رسیده است. آتلانتاهاکس هم در این دیدار بیست و یکمین شکست خود را تجربه کرد و با ۱۷ پیروزی و ۲۱ شکست در رده دوازدهم کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۳۲ امتیاز، ۸ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم تری یانگ از آتلانتا با کسب ۲۵ امتیاز، ۹ ریباند و ۱۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • سن آنتونیواسپرز ١١٠ – ١٠۶ فیلادلفیا
  • میلواکی باکس ١٠۴ – ١٢٩ بروکلین نتس
  • یوتاجاز ٩۴ – ١٠۴ تونتورپترز
  • واشنگتن ویزاردز ١٢٣ – ١١٠ شیکاگوبولز
  • دالاس ماوریکس ١١۴ – ١٢٢ هیوستون راکتس
  • مینی سوته تیمبرولوز ١٢٣ – ١١٠ اوکلاهما سیتی تاندر
  • ساکرامنتوکینگز ١١۴ – ١٢٢ دنور ناگتس
  • آتلانتاهاکس ١٢٣ – ١١٠ لس آنجلس لیکرز
  • کلیولندکاوالیرز ١١۴ – ١٢٢ پورتلند تریل بیلزرز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.